Lindy hop

Hela dagen har jag vart på Lindy hop och gjort inslag både för radion och mitt egna reportage. Kul, hur det gick kan ni höra på tisdag på radion helt enkelt. Då har jag väl sammanfattat det.

Var på Söderport igår och Kapten Röd. Aldrig har det varit så mycket drag därinne... blod svett och tårar där mitt i gröten. Alla bra låtar var med och tokdansen var inte att leka med. Men kände att efter den urladdningen gick luften ur mig. Drog däremot runt ett bra tag i tron att peppen skulle komma tillbaka, vilket den dock inte gjorde. Cyklade hem efter att en full moon rising (särskrivning eller? haha) blivit utdelad i Nils trappuppgång (inte av mig dock).


Fortsätter vända mig om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0