Pre-Halloweenparty

Tillbaka från götet.
Fina dagar, fina dagar.

Hos DrFanny var det tidig halloweenfest och jag och Maja fillekringade lite om vad man kunde gå som. Eftersom hon inte sett krokodildräkten live ville hon gärna att jag skulle ha den med mig... lite gjort kändes det men den är ovärderlig...Sen kom vi på den utomordentliga idén att om jag vränger groddräkten (krokodilen) så kunde jag vara ärta och maja kunde vara majs.
Perfekt.
Men maja hittade inget gult, däremot blev hon en fin julgran, och när jag hittade en stor gul filt hos henne tog vi den med för ombyte senare på kvällen.
Mitt alternativ var att klä om till spis, men det gjorde jag aldrig.
Fanny har en näsa för hallowwenfester så man hittade dekorationer mest hela tiden, från blod i badkaret till mask i äpplen...

Kul var det. Några random bilder:


Icke glömma:
Marelden! Hurra! man beter sig som barn på liseberg
"jaha, jag har blivit sminkad nu också"
"det är ju Snurre Sprätt, eller Grodan Boll eller vad han heter"     "Neeeeeeeeej"
Bowlingklotet som aldrig kom

Helgen då...
Hann även med att kolla på Emelies utställning i Åkeredskyrkan, hälsa på i Slottskogsrinken, gå i världens roligaste butik (Monki), och gå förbi Ullevi precis innan avspark. Oh, IFK tog GUUUULD när jag satt på tåget och hade tråkigt.

Fanny i mitt hjääärta, låt mig besjunga dig nuuuu

Kommentarer
Postat av: Mici

Jag tänker aldrig mer vara sjuk när du kommer till götet!

2007-10-30 @ 20:37:59
URL: http://micinic.blogg.se
Postat av: anja

japp IFK tog guld! hur kunde du änns tänka tanken att börja heja på Kalmar???? herregud. men det va trevligt med besöket i rinken!

2007-10-30 @ 23:16:58
URL: http://anjavanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0