Good bye Kalmar, igen

Jez, nu har jag varit i Kalmar i fyra dagar, dags att åka iväg en helg igen:) Jag har ändå vart rätt duktig. Av terminens 9 helger har jag bara åkt bort 3, nu åker jag en 4:e. Hahah. Jaja. Efter det är det bara en helg på tränarutbildning och kanske en helg på tävling i Jönköping eller vad det nu var. Sen åker jag inte härifrån förrän jul. Folk får komma hit istället, maja och anna kommer v 46! hurra!

Om några timmar åker jag till gbg, jajjemen! Efter spinningpass och inlämning av våra featureuppslag.

Vad har vardagen erbjudit här då? Jodå, lite featureredigering, som går rätt snabbt! Göttgött, det blir rätt bra på en del med...

I tisdags var det pannkakor i Djurängen, is och sen allsång på N37 med the Martins. Mysigt och rätt lugnt.
och en promenad på dagen:

Igår gick jag på promenad med Ruben. Han har börjat jaga bilar. Dao. Men när jag pratade i telefon verkade han inte höra bilarna så mycket.
= låtsasprata med mig själv i typ en halvtimme för att distrahera honom.

Idag har det vart nästan färdigredigering av sista featuren, is, is igen (vikarie), dans nästan, hockeymatch (kollade alltså), missande av Oxhagen Kikkers (förlååt), mat på N37 och sist en sväng till Söderport.
På hockey. Jag med fina, blå läpppar.

Trött nu, men nu måste jag bränna ut en skiva till spinningen imorgon....
Fridens! Ses i gbg eller när jag kommer tillbaka nästa vecka. Examination då, jobb..

Kommentarer
Postat av: modern

Ursäkta... vad är klockan?? 3:51!!

2007-10-26 @ 10:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0