Ensam hemma

Ja, vi tyckte alla att det skulle bli intressant när vi insåg att alla i kollektivet utom jag och djuren skulle hemmifrån ikväll... Inte för att jag inte kan ta hand om djuren... men det är nog första gången jag är ensam hemma överhuvudtaget den här teminen. Jag trivs verkligen i den här lägenheten och med oss som bor här. Men det är ändå rätt gött att vara själv upptäckte jag ikväll. Spela min egen musik, gå runt och prata högt i telefon, kolla på vad jag vill på Tv och video...

Idag fyller DrFanny år! Hon har jobbat hela dagen, kul födelsedag. Som sig bör!
DrFanny kommer svara på lyssarnas frågor på tisdag i [poåskrijäz] 20-21 på radio Shore (www.shore.hik.se). Vår egen egenlegitimerade relation- och sexualterapeut. Skicka in en fråga! ([email protected] tills vi skaffar en egen mail).
Men det är på tisdag, imorgon sänder Oxhagenkikkers 20-21. Vi ska ha en rafflande schackmatch live! Missa inte detta!

Texten om Bengt lämnades in idag. Det är alltid en sån frihet när en deadline är borta, vare sig man känner att texten blev bra eller dålig. Pressen är alla fall inte där längre.

Fick mina framkallade bilder idag! Aldrig har man sett mig så nöjd med ett par tavlor. Väggen är icke vit och tråkig längre! Och med vinylspelaren framför blir man ju nästan gråtfärdig...
Kiddo (katten) har flyttat hem igen, tack för visiten

image440image441

Kommentarer
Postat av: Mici

Åhh är det alla bilder på vatten du tog under året? Kan inte du skicka ett par stycken till mig? De ser jättefina ut. Du, jag ska försöka komma och hälsa på dig snart! Börjar bli inplanerat. puss!

2007-10-12 @ 12:59:34
URL: http://micinic.blogg.se
Postat av: anja

ÅÅÅHHH!! jag har verkligen tänkt på ina vatten bilder när jag har suttit och tittat på havet vid olika tillfällen och hoppats att det blir bra och av.. ochd et ser jag ju nu att det blev! Hurra!!! :) tyvärr missade jag schacken och radion igår va tvungen att plugga till dagens samhällsprov, vem vann? pusssar!

2007-10-12 @ 23:28:58
URL: http://anjavanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0