Byrålåda eller Rysk tränare?

...fast denna gången är det halloweefest på "rätta" helgen. Även om det inte finns nån rätta helg, det är ju Allahelgona egentligen! Icke att förglömma det!
Vet inte vad jag ska vara än... krokodil är nu uteslutet. Förslagen som haglade på onsdagens secondhandrunda resulterade i följande lista:
  • Kon (en sån som man har på vägarbeten)
  • Byrålåda
  • Gitarr
  • Rysk tränare
Bara att välja och vraka... eller ta det som blir lättast att fixa.. gitarr ligger nära, såsom byrålåda. Rysktränare hade varit mycket lätt om jag hade mycket cash. Det finns nämligen många bra pälsmössor och kappor på second hand men de är inte billiga för det...
Vad det blir får vi se imorgon. Ska till Elton nu och hämta kartonger. Handla mat sen, för det ekar i kylen.

Veckan i några meningar:
Tidningsredigeringskursens examination i måndags och tisdags, kursen slut idag. Ett besök på Blodcentralen för mina låga värden. Pannkaksdag. Fnöske. (man kan gå 24 varv på 4 minuter)
Isen fyra gånger denna veckan... Second hand runda. Äventyrsbadet med sex mer eller mindre leksugna meppare (Nils blev i allafall poppis bland mellanstadieungarna) Men vad hände med vågmaskinen?
Bonde söker fru och pub.
Jobbade på puben igår. Slitigt.

Så, nu vet ni precis vad jag håller på med...
Ses i höstmörkret! Åh, va mysigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0