I år tar nyhetsradion knäcken... på oss alla...

... för att använda ett favoritcitat från allas vårat "Sunes Jul".
Det är tungt nu alltså. Stressig kurs och jag har inget flyt i den. Alla går runt och är allmänt jättetrötta med påsar under ögonen. Haha, nä inte alla, men många. Jag har däremot fått ett litet uppsving nu, nu har jag lite idéer som kan bli nåt av till nästa vecka. Både nyheter och magasin.
Ja, nyhetsradio alltså. Två sändningar per dag, ett magasin i veckan....
men allt handlar bara om att komma in i det. Jag tror dessutom vi kommer ha tre sändninger per dag sista veckan...
NOG KLAGAT, radio är ju kul!

I helgen blir det koståkning igen (märks det att säsongen börjar komma igång nu eller?). Till Tjörn bär det av. Jag ska provdöma igen, trodde jag var färdig med provdömningen eftersom jag fått min domarlicens och dömde förra året. Men jag tackartackar. Jag hade inte velat att mina poäng skulle räknas på första tävlingen iår, måste bli lite varm i kläderna först.

Random grejer:
Praktik kanske fixad. Ska kasta iväg ett mail imorgon så får jag se om det är så...

P-dag igår. Femte? sjätte? vem vet...
[poåskrijäz] sände mellan 20-21 ett packat program. Tre mer eller mindre seriösa inslag och en telefonare.. sen var tiden visst slut. Oj. Malin, my partner in crime! Vi måste fixa den där enkäten vi snackade om...

Idag funderade jag några minuter varför jag såg ännu sämre efter det att jag satt in mina linser. Kom sen på att jag satt i båda linserna i samma öga. Varje dag bjuder på erfarenheter.

Var hos Edina på spontandejt i måndags. Agerade Platte live och åt peppkakor.

Köpte adventljusstake till redaktionsrummet idag.

Har varit arg, glad, stressad, lugn, trött... men inte pigg. måste lägga mig nu...

/379

Kommentarer
Postat av: Kristina

Båda linserna har jag inte lyckats med hittills :P Däremot lyckats få upp den under ögonlocket. Gör förbannat ont så undvik det. Dessutom väldigt svårt att få ut den igen.. haha!

2007-11-29 @ 23:58:17
URL: http://kickilinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0