msn

Mormor började MSNa med mig förra året. Mina vänner är mycket imponerade. Hon har en lite annorlunda teknink än andra. Hon börjar med en hälsning, går direkt på en fråga om hon har någon speciell och säger sedan hej då med en gång. Medan andra liksom hänger kvar i timmar även om konversationen inte går så snabbt fram.
För ett litet tag sen skaffade även far min MSN. Han inleder oftast sina konversationer med "Elin ska lägga sig nu! /Pappa". Kan bero på att vi oftast är online samtidigt på vardagsnatten runt 01.00. Undrar varför jag är nattuggla...
Nu väntar jag med spänning på när mamma skaffar MSN, hon har sagt att hon är sugen...

Kommentarer
Postat av: jack black

Hipp familj du har! Det är Funkabo som gäller. Räknar kallt med att det verkliga centrumet kommer flyttas upp dit i och med att jag flyttar dit=)

2007-05-27 @ 20:24:03
URL: http://jaquelinejaqueline.blogg.se
Postat av: Gevert

Tibro klapp klapp klapp!

2007-05-28 @ 15:12:36
Postat av: elin

eller HJO kanske?? lol på er

2007-05-28 @ 18:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0