Kom igen, kom igen... sommaren!

Satt och funderade på vad jag ska göra av min sommar. Det som är säkert är att det kommer gå åt pengar i allafall. Hmm.
Jag har inte sökt något jobb. Kändes lite omotiverat, kan klara mig ett tag på sparpengarna jag har kvar och den lilla lön jag får på hösten istället. Vill nog hellre vara lite ledig i sommar och i värsta fall så har jag ju kanske Sisjögrillen...
Minst två festivaler kommer få åtnjuta mitt sällskap, Sweden Rock och Way out west är redan klappat och klart men det kan bli en tredje lycklig utvald med, ännu inte bestämd.
Återförenande med alla godingar som längtat hemma i Göteborg eller vart ute i vida världen.
Massa våldgästande av MEP06:are är att vänta!
Wakeboard och Älvsborgsbron hägrar i Göteborg...
Camping i Varberg kantänka?
Jag, Anastasia, Elin och Klek hade ju till och med beställt flyg till Grekland men det enda flyget vi kunde ta blev inställt... så nu famlar vi i mörkret, lägger nog ner det projektet, nedrans. Måste köpa tipp-ex och ta bort de stora bokstäverna som stavar till GREKLAND på massa dagar i juni.
Första sommaren utan Västtrafiks underbara Fritidskort! Där försvinner lite självklara utflykter i västsverige... men man får väl punga ut med lite extrapengar. BORT FRÅN STAAAAAAAN!

Äh, sommaren ser rätt bra ut enligt den här listan. Kommer bli bra. Mycket bra. Mycket mycket bra.


Kommentarer
Postat av: Sluddrarn

Låter som en grymt fin sommar att längta efter!
Glöm inte tipifestivalen!
Och du får räkna med att själv bli våldgästad under sommaren ;)

Själv har jag en monotom sommar på fabriken hemma att se framemot.. haha, men det e pengar det med!

2007-05-05 @ 13:56:12
URL: http://sludder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0