Mor- och farföräldrar

Farmor ligger på sjukhus, hon fick en hjärtinfarkt när jag var i Hultsfred. Kan inte hälsa på henne än för jag har vart/är sjuk, ingen bra idé att ge henne baciller... Men hon opererades snabbt och verkar må bra, i alla fall bättre. Rykten säger att hon kränger pappas vykort till de som ligger i grannsängarna (pappa har en konstutställning just nu och säljer bland annat vykort från sina tavlor).
Det är knappt ett år sen morfar fick hjärnblödning nu, precis innan jag skulle flytta till Kalmar. Han klarade sig tack och lov, jag fick hälsa på honom på sjukhuset på vägen när vi tog vår bil och åkte till andra sidan Sverige.
Ja, jag har fortfarande alla mina mor- och farföräldrar kvar... men ni måste sluta oroa mig!
Älskar er!
Farmor glad, gladare
Morfar och mormor
Nöjd farfar

Kommentarer
Postat av: Mici

Men elin då! hoppas hon blir bättre snart snart! men det låter himla typiskt henne att hon säljer din pappas vykort till grannarna =) det ska nog gå bra.
ses på söndag vännen, ha en bra midsommar!
puss M

2007-06-21 @ 10:43:52
URL: http://micinic.blogg.se
Postat av: anja

hejj! funderar på om du vill ta den där promenaden snart? :)
Lycka till elins farmor!!!

2007-06-23 @ 10:41:55
URL: http://anjavanja.blogg.se
Postat av: ElinBelin

Det är klart anja! när jag är hemma! hehe! kram

2007-06-27 @ 01:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0