Solvecka för en gångs skull

Har minsann varit nere vid havet nästan varje dag. Wakeboard i måndags, promenerade ner i tisdags, satt en stund på Ganlet med Anja i onsdags, i fredags var jag vid Saltholmen (som inte är samma som Hängesten, Mici! hehe), och ikväll var jag vid onsala och fiskade. Okej, vissa dagar har jag väl vart lite för optimistisk och det har lett till att jag även vart sjuk dessa dagar, men det får det vara värt:)

Anna, Sanna, Claudine och jag spelade Alias i onsdags:
Sanna: På handen har man flera....
Anna: FINGRAR!!!
Sanna: JA! och en.....
Jag: TÅÅÅ!!!
Måste säga att i stundens hetta är alla dumma kommentarer tillåtna. Med tidspress och allt. Denna var i klass med Claudines legendariska målning av "Rullbrädan". Och man drar sig även till minnes charader med teamet då Stinas svar på varenda ord var "...bög??... BÖÖÖÖG?". (Eller Saras "...trollkarl? trollkarl? trollkarl? trollkarl? trollkarl? elev? trollkarl?... osv " )

Träffade Linnéa x2 i torsdags! Härligt att äntligen hinna tjöta med Ericson speciellt. Vi är grannar men har missat varandra hela sommaren, antingen är den ena bortrest eller så är den andra det... och nu åker hon iväg igen. Tungt. Hon ska till USA sen..inte alls avundsjuk.

Fick även lite instruktioner på vad jag skulle blogga som "oförglömliga stunder och citat" ikväll:
-MEN FISKA DÅ FÖR FAN! (misstänkt likt "kom-och-byt-då-för-fan")
-Nu ska här jävlar SMS:as.

Även bilder som beodrats upp:

Mackan gav upp
Degen fiskar, detta är även mannen som för övrigt bestämde sig för att börja svimma lite hit och dit senare om kvällen. Han fick tydligen spendera natten på Östra, spännande...


Kommentarer
Postat av: MIci

Strand som strand! Hehehe...nu åker jag till en vitare och varmare strand, nämligen mallis! Ses om en vecka gumman. puss

2007-07-26 @ 11:46:03
URL: http://micinic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0