Skit också

Jag måste säga att jag är extraordinärt klantig ibland.
Har jag inte pratat om att köpa biljett till Way out West hela sommaren? Jo!
Hade jag inte beställt biljetter förra veckan? Jo!
Hann jag inte hämta den biljetten? Nä!
Kollade jag inte i fredags om det fanns många biljetter kvar? Jo!
Åkte jag inte till skåne två dagar och trodde att det skulle finnas kvar biljetter när jag kom tillbaka? Jo!
Fanns det kvar biljetter när jag kom tillbaka? NÄ!
Detta är illa mina vänner... och jag vet en person som kommer att mörda mig när denne kommer hem och får reda på min tabbe. Men förhoppningsvis har jag hunnit fixa det på något sätt fram tills dess...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Neeej! är det sant?
haha =) Elin..

2007-07-31 @ 20:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0