Sofiabesök och bakfyllebakdag

Först och främst måste jag bara nämna: Jag slog Nils rekord på Guitar Hero på andra försöket... så då var det sagt. Och jag är nu "den nya Kalle Forsell" (aka hatobjekt) på grund av detta.

Sofia var på besök i helgen. En kort stund men väl använd. Hon kom inte förrän sent i fredags, så jag hann både impa på Guitar hero, filma KHR och äta julbord innan bussen anlände. Hängde här hemma när hon kommit, där det var lite partaj. Utvecklade även minen "full på julafton".

Lördagen bjöd på idoltittande, mys, mat på Italia, sväng till sjukan och fest på N37.
Utflyttningsfest på N37 alltså... sorgligt men sant. Bäst att sluta när det är på topp.
Så nu har syrran äntligen fått träffa lite kalmariter och kalmariterna har träffat syrran. Härligt att typ fyra av dem lånat hennes säng hemma i götet innan de fått träffa henne:)

Random citat, helgen:
"Jag har så bra fart nu" (vi blev övergivna av en egoist till cyklist)
"Jag har bröd med mej för jag visste att du inte skulle ha handlat" (haha, en tillfällighet men sanning)
"Är det hon som jag trodde hette Cinderella? Eller var det Lilla Sjöjungfrun?" (Sofia om Anastasia)

Tack för en mysig helg syrran

Sofia åkte hem i morse, eller i förmiddags kanske det heter. Alltså var jag uppe på fötterna innan kl tolv och kunde ringa runt till folk och väcka dem glatt utbristande "bakfyllebakdag". Inte så många var lika pigga som jag....
Men när andra sviker står de starka ensamma kvar... i detta fall jag och Forell.
Snickers och bullar har vi nu så det räcker till våren, sen är det dags för en nu bakfyllebakdag. Väntar oss mer uppslutning då. haha. Ni måste ju inse att anledningen till att ha en sån dag är FÖR ATT det är jobbigt. Och gött.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Eloge för instrumenten idag, stor insats

2007-12-10 @ 00:38:14
Postat av: Nils

Jag SKA SLÅ DIG!

2007-12-10 @ 01:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0