Det närmar sig

Ja då var det bara typ 23 timmar kvar av 2007. Sjukdom snart borta, slapphelg, bio igår med mici, tez och maria = sammanfattning sen sist

Imorgon är det nyårsafton alltså. Mhm. Många är redan tillbaka i Kalmar. Ställer samma fråga som jaqueline i somras: Gillar klassen varandra för mycket eller har vi helt enkelt inga andra kompisar? Haha, nä om jag skulle börja redan 2:e januari som B-klassen hade jag också vart tillbaka nu. Men imorgon blir det Fannys.

Något nyårslöfte? Brukar aldrig avge sådana. Kanske skulle vara bra. Det finns så mycket jag vill göra men glömmer att man måste öva på: Spela gitarr, spela piano, fota, jonglera, bli vig, göra armhävningar, bli allmänbildad, förstå pensionssparande, bli en bra domare och tränare, läsa snabbare, bli självsäker, laga bra mat, spela trummor .... åååh.
Kanske löftet får bli att fokusera på en grej så kan man kanske utvecklas i något.

Lägga sig nu? Eller passa på att plöja massa dvd-boxar när ändå TV:n är ledig för natten? Lätt.
Hej me er, kommer väl inte skriva (här kommer standardskämtet) förrän nästa år.
Gott nytt!

Kommentarer
Postat av: Mici

Om du lär dig förstå pensionssparande kan du väl lära mig det också är du söt? Gott nytt darling!

2007-12-31 @ 09:21:45
URL: http://micinic.blogg.se
Postat av: anja

Gott nytt år Elin! hoppas att du får en bra natt och ett bra år med såklart! Puss

2007-12-31 @ 15:51:42
URL: http://anjavanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0