Göteborg och nyss

Tar upp tråden där sista inlägget slutade:
  • Träffade Jessica och Emelie i lördags. Härligt! Sjukt längesen, lika goa fortfarande. Blev massa minnen. Mellanstadiet, säger bara det. Var det inte bekymmerslöst då?
  • Tävlingarna på Tjörn flöt på. Skulle kunna skriva spaltmeter efter spaltmeter bara om denna tävling och alla lagen, men det skulle nog inte vara bra som domare, haha. Och så slipper ni läsa med.
  • Funderade lite på varför jag inte kunde dra upp dragkedjan på min jacka idag. Tillslut kunde jag dra upp den en liten bit, då märkte jag problemet: Jag drog ihop jackan med dragkedjan på min vanliga tröja under....
  • Fick ett brev! Blev oerhört glad när jag öppnar och så ligger en liten docka där. Anna-design.
  • Senaste nytt: Brandlarmet gick just igen. Jag lagar mat i ugnen, mmmmm.
Jaja, kan det bli mer som en loggbok för mig själv den här bloggen eller? Nä, inte direkt. Men det är så det ska va.

Kommentarer
Postat av: sofia flach

jag har haft nästan samma problem med jackan..dragkedjan vill alltd fastna med plagget under...men nu har jag börjat hålla i tröjan/halsduken så att den inte ska fastna o sen drar ja fort så inget ska hinna komma emellan..så det går åt rätt håll :)

2007-12-04 @ 21:59:18
Postat av: ElinBelin

haha, ja men jag försökte dra ihop jackans dragkedja på en asidan med tröjans dragkedja på andra sidan

2007-12-05 @ 00:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0