Kommers från femman till ullared

Idag har vi vart i stora staden och försökt oss på mellandagsrea! Man får panik, svimattacker och långsamma människor framför sig. Men sällskapet bär upp humöret. Jag och Maja träffade Anna, Hanna och Simon i stáda, åt mat, tog ett djupt andetag och dök in i Nordstan. Kom ut med sinnet komplett, men bara just.
Nä så illa var det väl inte men lite väl mycket folk för lite rea:)

Och igår var det ULLARED
Jag = Ullaredsutflyktaren som åkt till Ullared några gånger i livet och ser det som en happening
Mackan = Noob
Karro med syster = Veteraner
Efter en timme var Karro och hennes syster klara, jag sprang omkring utan mål och mening i livet och Mackan växlade konstant mellan "Det här är skit" och "Det här är det bästa jag gjort i hela mitt liv". Härligt gäng, det gör vi igen. Lite roadtrip i vardagen skadar aldrig.
Det där med barnstolen VAR faktiskt kul! Tänk efter!


Åh, gosa ner mig i soffan med vitaminer nässpray och tabletter! Hurra! Detta tack vare att jag köpte en febertermometer igår. Nu har jag för en gångs skull lite bekräftat att jag är sjuk (fysiskt alltså...)! Jag tycker att om man bara är förkyld är man inte så sjuk att man kan klaga. Klart att förkylningar är jobbiga men jag känner mig mesig om jag gnäller över det. Men nu kan jag klaga hur mycket jag vill för jag har feber! Hurra!


Kommentarer
Postat av: anja

Krya på dig Elin!

2007-12-29 @ 12:32:16
URL: http://anjavanja.blogg.se
Postat av: Edina

Haha man kan känna att du är på topp, även i denna katastrofala feberutstyrsel. Get well soon Belina!

2007-12-29 @ 20:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0