Första veckan i Kalmar har jag bland annat...

  • Välkomnat alla i kollektivet hem
  • Fått en komplimang (tror jag) som löd: "Jag ska döda alla tjejer i klassen utom Belin"... faktumet att jag gick brevid kan ha spelat in i att jag blir skonad men jag tar det som en komplimang ändå.. och för att skydda personen som sa detta från skador ska jag låta denne vara anonym.
  • Börjat spinna igen (Har däremot också blvit påminnd om att träning är ett himla bra sätt att slippa tänka på annat, typ stressen)
  • Kläckt en bra idé (programet Tysta timmen i Shore)
  • Börjat med "Micki-fasoner" som Malin kallade det (börjat gå istället för cykla)
  • Blivit glad
  • Blivit ledsen
  • Nästan tappat bort allt jag äger och hade i väskan på Vallen
  • Levt på pastasallad i tre dagar
  • Blivit peppad
  • Spelat LP
  • Blivit förvirrad
  • Öppnat kollektivet för två nollor
  • Lurat Gustav att ge rum åt en nolla
  • Partajat i Djurängen, Ejdern, N37, på Vallen och även en sväng på Söderport.
  • Börjat dansa (igen)
  • Hittat en SpiceGirls-skiva
  • Åkt raggarbil
  • Varit på fadderutbildning
  • Gjort jinglar
  • Vaknat innan tio flera gånger! (detta är en stor förbättring från sommarens lediga dagar)
  • Tittat på folks nya lägenheter och Det stora blå
  • och sist men absolut inte minst tagit av mig festivalarmbanden. Det sved lite... men har ju ändå inte kunnat ha alla band samtidigt nån gång ( typ plastarmbanden från hultsfred och peace&love var ju lite trist)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0