FixarBelin

Detta inlägg försökte jag lägga ut igår men det gick inte tydligen.. men nu bör det väl gå...
Nu har jag haft ett riktigt fixardygn. Efter den spontana klassträffen igår gick jag hem för att börja packa upp och rensa viktiga och oviktiga papper och räkningar som låg i en enda röra i en låda.
Efter fyra timmars sömn började jag hypa runt.
Hämtat hyreskontrakt, pillat med cykeln, lämnat in förvaltningstexterna i skolan, blivit underkänd igen, tagit kontakt med folktandvården, vart på försäkringskassan (är man förresten sällskapssjuk om man bestämmer träff med tre pers bara för att gå till försäkringskassan?), åkt tillbaka till skolan och korrigerat texten igen, nästan köpt en symaskin, dammat, dammsugit och våttorkat hela lägenheten, hängt upp tavlor, tejpat sladdar, slängt och rensat blommor, fortsatt packa upp, städat toaletterna och köket, betalat räkningar, tvättat tvätt, slängt ett ton reklam, sytt kuddar och till och gjort rent alla speglar...

Jag är grym!

Och trött.

Men mest nöjd.

Vilket omotiverat inlägg, eller? Vem vill veta precis vad jag har gjort dag? Haha. Jaja, detta är min blogg. Take it or leave it.

 

R.I.P. Boris
Kanske det var bäst så. Du har hängt med länge nu, stått kvar i vått och torrt, hållt oss sällskap och gett oss råd. Nu har du gått vidare. Kommer att sakna dig. Kanske kände du det på dig, nu när mitt och Emilias bejublade radioprogram Boris på hyllan inte kommer att fortsätta i år. Tack för den här tiden.


Kommentarer
Postat av: anja

hej du! att du nästan köpt en symaskiin trodde jag inte, funderar på att göra det själv faktiskt. problemet är bara att vi
redan har två... och du, angående slagsmålsklubben så har jag insett att musiken är grym OM man är på rätt humör. annars är det mindre bra. lyssnade senast på dem för nån timme sen när jag va ute och joggade :) have a nice day! jag ska föreslå slagsmålsklubben för laget, vet dock inte hur det kommer tas emot...

2007-08-22 @ 11:20:39
URL: http://anjavanja.blogg.se
Postat av: elin

Jag vet hur: Ida kommer att säga Näää bara för att hon tycker de är divor! haha, men det får icke hindra konsten!

2007-08-22 @ 13:36:28
Postat av: anja

jag föreslog och blev lite nerröstad tror jag.. de verkade inte så intresserade. ida va sjuk så hon va inte där och protesterade i alla fall. jag drömde om dig i natt! haha ja det va en mycket flumdröm. jag va bland annat arg på dig för att du hade börjat röka. kraam

2007-08-23 @ 19:34:25
URL: http://anjavanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0