Farväl limegrönt

Ja, i måndags drog både skola och nollning igång. Vi välkomnade nollorna, visade dem stan, var på Kattrumpan och sen på Kåren. Synd att det började regna.. Igår var det beachvolleyboll, trubadur och Studentpuben. Najs, jag var lite mer allert igår och lärde känna fler nollor än första dagen. Endel är verkligen ursköna.
NyhetsTV-kursen vi har nu verkar bli kul, hade repetition av Avid idag och det var ju hellugnt. Trodde man skulle glömt en massa, men icke! Tekniken har jag koll på, det jobbiga för mig är att få ihop en bra "dramaturgisk kurva" eller vad det ska kallas i reportagesamanhang.

Pannkakor blev det dock inte idag (hostharkel). Men det var lika bra för direkt när jag kom innanför dörren började jag och Emilia att måla om hallen. Från den extremt skrikiga limegröna färgen till en något mörk, grå/brun färg. Nu sitter vi och väntar på att vi kan måla ett andra lager. Så fint så bra! Vi har stört oss på färgen i ett helt år nu...
Nu är det snart dags... en haltimme till sen är vi på G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0