Pic-agency

För ett bra tag sen blev jag ansluten till Pic.agency.com. Skitkul! Men projekt efter projekt staplade efter och på varandra hindrade mig från att komma igång. Men nu äntligen när jag har luft i mitt schema har jag börjat! Först ut var Borås Basket vs 08 Stockholm HR. Nu återstår bara att bli expert på massa sporter.



Men det har ju hänt massa andra saker också på senaste, såklart. Födelsedagskalas, Kalmar-besök i Gbg, nytt projekt på Eyeworks... och så har kära Erika nere i Mellbystrand nu fått en liten knodd! Grattis grattis, duktiga du!

Kommentarer
Postat av: Erika

Tackar tackar :) jag ser fram emot ett besök av dig snart, lite av en tradition, när sommaren kommer till mellbystrand kommer också Belin :) kram!

2012-03-19 @ 00:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0