Linnéa och Erik

Min äldsta vän gifte sig härom veckan. Vi har växt upp som grannar och klasskamrater. Hon var en av mina två "bästisar" under mångamånga år. Vi tränade och tävlade konståkning ihop, vi gick i scouterna, var nyingledare.... ja ni fattar grejen. Listan är lång.
Och jag fick äran att plåta hennes bröllop:)

På deras dag D blåste det nästan kuling så i princip alla våra planerade fotoställen var obrukbara. Stressigt blev det att hitta lä mitt på en äng... men några bilder fick vi till och jag väntar med spänning på vad dom säger om´et. De har hittills bara sett vigsel och mottagningsbilderna, men nu ligger porträtten i deras inbox.



Kommentarer
Postat av: Mici

Vad fina de var, och vilka härliga bilder! Du kan få äran att plåta mitt bröllop också :) ska bara hitta en man först.

2011-09-07 @ 12:02:28
Postat av: Elin

Haha, jag bokar in dig...

2011-09-11 @ 23:20:29
URL: http://belin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0