Ska jobba

Sitter och gnäller över att ingen uppdaterar sina bloggar...
Så jag får göra en insats

Jag har en smått hektiskt vecka framför mig. Imorgon jobbar jag på Eyeworks och med Rockfoto från 08.30 till 23.00 snåret. Kl 10 dagen efter kör jag till Kalmar där jag mest ska jobba i tre dagar för att sen köra rakt hem och ha födelsedagskalas för MIG. Jobba i två dagar till, ha besikning på lägenheten, trumma och jobba mera. Sen är det lördag igen och då ska jag gå på bröllop i Jönköping, som jag dessutom ska fota. Dagen efter kör jag direkt till Göteborg och rakt in i Gamlestadens fabriker där jag ska jobba med BL Play till 23 nångång...

Det är min vecka! Nu ska jag till Önnered och sen träffa Jessica, efter att ha fotat lite smycken.

Det var faktiskt ett tag sen jag hade en sån här vecka framför mig. Lite nostalgi. Det har varit rätt lugnt den här våren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0