Mission: Impassible

Håhå, mycket nöjd med ordleken i rubriken.

Nu ska jag bege mig till passcentralen för att hämta ut mitt stackars pass. När jag ansökte fick jag stå i två timmars kö och jag förväntar mig ingen ändring idag.
Har läst och hört om många som haft samma problem. Och passcentralens personal står handfallna och överraskade över invasionen av resesugna.  Men det tog inte mer än tre minuter i kön innan jag lyckats räkna ut VAD denna plötsliga stormning beror på (Vilket gör mig mycket smartare än de som jobbar där).
För fem år sen ändrades passens livslängd, från 10 till 5 år.
Så!
Problemet löst!
Vad jag inte kan förklara är varför de på passcentralerna kliar sig i huvudet och är så förvånade att alla plötsligt vill ha pass! Men grattis! Enligt mina beräkningar kommer ni att ha mer att göra i fem år till!

Kommentarer
Postat av: Olivia

hoho, du är så FYNDIG toker!! på alla plan ;)

2011-03-23 @ 21:58:23
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Mici

Jag dör, så fyndigt.



Du, vi ses i ishallen på lördag! Såg att du ska vara domare din fuskis :) själv tar jag hand om ett gäng osnutna ungar, och jag har lovat att fjäska med dig så de ska få fina omdömen ;)

så: fjäsk, fjäsk.

2011-03-24 @ 20:35:01
Postat av: Elin

Hahhahaha!

Vi får se lite hur det går mici, det är ju ingen fördel att jag ser att du har hand om dem! Håhåhåhåhåååå!

2011-03-24 @ 23:37:37
URL: http://belin.blogg.se/
Postat av: Mamma

Love you because....

2011-03-25 @ 11:20:38
Postat av: Mici

Haha, det har du iofs rätt i!! <3

2011-03-25 @ 17:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0