Jag ska gö kaoz me han!!!!

FUCK MY LIFE
Jag väntar på att vakna imorgon och upptäcka att det var en mardröm.

Ärligt talat. Kan inte den som stal min dator skaffa sig ett riktigt jobb istället? Det borde ju vara mer tillfredställande att förtjäna sina egna pengar.

Gud va rolig utgift att betala det försäkringen inte täcker
Verkligen
Pengarna formligen brinner i fickan och vill spenderas på just detta, istället för oväsentliga saker som... hyra.

Jag skaffade ett nytt konto på Skype och skrev ett meddelande till mitt vanliga konto som loggar in automatiskt när man startar min dator. Jag ville mordhota men det blev ett mer sofistikerat meddelande.  

Men det jobbigaste är ju att GÖRA OM det som inte var back-upat på Boken.
Bonus-arbetstid! Hurra! Obetald? Ännu bättre! Ge mig!
FUCK jag som tänkte säkerhetskopiera igår. Men jag gjorde det inte, eftersom jag jobbade till fem på morgonen och somnade istället.

Jag grämer mig denna afton

Polisen får iaf  en övervakningsvideo på skitungen. Om inte dom får tag i honom kan man alltid hoppas att den här mannen gör det:



Nu ska jag gräma mig lite till. Sen ska jag försöka sova. Sen ska jag drömma om min dator. Sen ska jag vakna och gräma mig. Sen ska gräma mig. Sen ska jag ringa Folksam. 
Sen ska jag gräma mg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0