Såja

Ännu en helg har passerat. Jag har hängt med la familia eftersom Sofia var i stan och jobbade. Plåtat Telias förkväll innan melodifestivalen och fick två kvarvarande biljetter till musikkalaset som jag med 20 minuters varsel lockade in Fanny till stan med. Ett intressant jippo. Fanny var själaglad

Sjögren våldtog en Bowie-klassiker, men ring-killarna var balla!


Annars har jag hunnit fika med Mici och pratat konståkning med Nassim al Fakir. Sagt hej och hejdå igen till David som pendlar till Stockholm. Tagit mig en runda i mörkrummet och göttat. Sweet.

Och.... idag har vi BOKAT! Resan till Mexico! Hiiiii!

What to say! Innehållsrikt men ändå ack så ointressant inlägg! Men det kommer nog ska ni se!

Kommentarer
Postat av: DrF

JAAAA!!!

Hihi det var bäst! Jag måste få bilderna från mig, min kamera... som sagt ;) Btw du berättade inte att du skulle till Mexico! Kan iof vara för att jag tjötar sönder mitt speciella familje/relationsliv. Inte meningen att prata så mycket =/ pysspyss

2011-02-19 @ 04:27:05
URL: http://drfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0