Haltar vidare

Jag är på väg tillbaka till bloggen! Bara tre veckors mellanrum!
Ok sen SIST då jag uppdaterade ett något innehållsfattigt (men ändå konkret) inlägg har bland annat följande hänt:

  • Jag har befunnit mig en vecka i skogen utanför Sthlm och filmat, badat, plockat blåbär, filmat, badat och åkt på utflykt till Tyskland t.o.r.

  • Tre dagar hemma, och jag passade på att jobba och bada tusen gånger.
  • Sen har jag begett mig till Sjönevad på minifestival och filmat, förundrats och förtrollats.
  • Tätt följt av en natt i Mellbystrand med lite meppare
  • Sen intensiva dagar med jobb på Lotta på Liseberg och vinstfilmer, redigering, en dag på Liseberg och Rockfotofest!
  • På toppen av det en helgs fotande på Way out West! Finfint!

  • Knappt hann man kippa efter andan så var man på väg till Sthlm med David. Reigering på dagarna, handhållande på kvällarna.

  • Sedan ett tåg hem, för jag skulle ju spela på Valand med kära Kiriaka! Vilket gick svinigt bra! Mamma och pappa var där <3

  • Detta följdes av en heldags bröllopsfoto och gästdeltagande på kära Linnéas bröllop. Bilder kommer:D
  • Och så har vi kommit fram till igår, kära vänner! Då jag spelade på både Tjörn och Avenyn.



Mina fötter värker, mitt huvud är mos, ryggen trött.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0