Men neeeeeej!

Nu blir jag trött på Sverige! 92 distrikt räknade i skrivande stund... och SD har över 7%
Det är inte OK. Får bara hoppas att det vänder. Och om de blir vågmästare får man hoppas att blocken handlar med förnuft. Ingen från SD in i regeringen!

------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT

Jaha, då var det inte så mycket kvar. Men det är avgjort verkar det som
Blått blev det
Inte som jag röstade... men det är inte så oroväckande som SD:s nästan 6%...
Jimmy Åkessons tal till sin huligan-liknande publik var ju bara obehagligt. "Nu är vi inne i riksdagen"
Så kan det gå Sverige...

Och Ohlys ingång på SVT... haha:)

Kommentarer
Postat av: Ika

Faktiskt hade det varit lite kul att se Lars i slagsmål med Jimmie i sminket på Svt... man såg Luuks förhoppningar om bra tv lysa i hanas ögon.



Btw, vilket jävla program du var med o producerade i somras.. Nu fattar jag verkligen vad du menade... :/ och alla puckade människor från min lilla kommun som är med... hahahaa! Stolta för de har legat i tv. Det är så att man skäms för dem, de har inte vett och göra det själv! Nu ska jag sova, hörs, ses och sånt.. :) Puss o godnatt!

2010-09-20 @ 00:49:07
Postat av: Elin

Hahha, jepp! det är inte vettiga någonstans, men de vet ju om det så man blir luttrad efter ett tag.



Ja luuk blev ju helt till sig hahah, underbart!

2010-09-20 @ 10:30:21
URL: http://belin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0