Ice ice baby, och en helg

Idag gick jag på is! Skojjj! Inte så svettigt kanske men lite leverans, benlyft och stegsekvenser hann jag pressa.

Hittade en bild på mina fossingar som pappa tagit (och jag beskurit, så ni slapp se min arga uppsyn)

Måste ju uppdatera om helgen, det är ju standard i bloggsamanhang. Som om helgen är mer värd att nämna än vardagen=verkliga livet.
I fredags var iaf jag och Jessica och åt på en restaurang vars namn man bara kunde uttala med ett skrik! Biljard, pub och kex på en busstation följde.
Lördagen bjöd på maskerad. Moulan Rouge-tema. Svårt om man inte äger en korsett. Som jag inte gör. Så jag var Lady Marmalade istället. Lätt och billigt. 19 kr/marmeladburk. Och bara en (av två) gick sönder.


Kommentarer
Postat av: Olivia

de va såååå kul att ha dig där!! kom gärna förbi SNART igen :) grym bild, är de i en saxa? isåfall, sträck på bakbenet kvinna! du är så duktig :D (schizo..) puss o kram

2010-11-03 @ 02:32:17
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Olivia again

hejhopp igen, vill du köpa idrottsrabatten? :) min syster har sjukt många över, skulle vara skönt att bli av med dom! puss pårej

2010-11-04 @ 18:20:12
Postat av: Elin

Jag håller benet rätt!! Måste ju försvara min heder.... :)

puss!

2010-11-06 @ 18:11:17
URL: http://belin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0