Helgrep

Får klagomål på dålig uppdatering.
Så detta var vad jag gjorde i helgen:

Repade
Åt
Repade
Åt
Repade
Sov lite
Repade
Åt
Repade
Åt
Repade
Åt
Repade
Hälsade på i Kålltorp
Sov... lite
Repade
Åt
Repade
Lämnade trummor
Väldgästade Mackan
Hämtade mamma och pappa

Kanske låter enformigt, men kul!
För er som inte pratar med mig personligen kanske det behövs en förklaring: Jag har börjat trumma här





Efter lördagens rep snek jag till Bengan där Elton och Robin huserade. Men var så jähkla trött så vid utgång drog jag hem. Det var ju trots allt rep idag med! Att jag ändå inte slumrade in förrän fem på morgonen, ja det kan inte jag ansvara för.

Bengtsson demonstrerar Bra Bildtänk.

Kommentarer
Postat av: DrF

Grym du är älskling :)

2010-12-02 @ 17:25:14
URL: http://drfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0