Midsommarnattsdröm

Midsommarhelgen firades i Mellbystrand med 19 glada i en liten sommarstuga. Jag hade med mig min analoga kamera så bilder får ni inte se på ett tag:) De ska först in i mörkrummet.
Gött var det i allafall. Och jag fick gjort mig en pannkakstårta! Värt!!!!!



Jag drömde att jag glömde min kamera på en spårvagn och att jag satte mig på marken och skrek. Men jag genomskådade att det var en dröm när jag såg att spårvagnsnumret var nr 19.... jag är ju göteborgare så den gick jag inte på!

Kommentarer
Postat av: DrFanny

AHAHAHAH, GO GÖTEBORG!

Det var faktiskt vääldigt roligt!



Jag saknar dig mitt skrutt, hur mår du? Jag har snart semester, då får vi styra upp oss!

Pusspusspuss

2010-06-30 @ 11:32:25
URL: http://drfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0