Redigation

Jag trodde jag skulle vända tillbaka dygnet efter Växjöresan. Men här sitter jag igen... och redan är klockan snart två.
Sitter med bröllopsbilder från helgen. Jag ska vara klar tills på lördag då de ska få skivan. Det kommer jag att vara. Men det går långsamt fram på min stackars laptop. Den ska direkt till datordoktorn efter det här.

Här är en något anonymiserad miniatyr... för att sätta lite färg på bloggen.



Sova i soffan inatt? Vilken lyx att kunna somna framför TV:n, det var längesen jag hade det så bra.

Kommentarer
Postat av: Kenny Powers

belin ge fan i o sov framför tv:n

2009-07-29 @ 11:15:49
Postat av: Elin

jag gör vad jag vill!

2009-07-30 @ 10:37:27
URL: http://belin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0