Modoräuv

Vi åkte skridskor på Byttan (en restaurang), åkte till IKEA, sov i varandras fåtöljer och skålade för vår briljans på Lilla Puben. Klassen hade efter onsdagens inlämning två euforiska dagar där vi inte visste vad vi skulle göra med vår överskottsenergi.

VAR ÄR OMELETTEN MODORÄUV?

Sen kom syster Sofia till Kalmar! Rätt spontant. Kuriosa från helgen:
Sofia får träningsvärk efter en cykeltur & retur till Djurängen. Världsmästardagarna hade inte tillåtit detta!

Elin Bengtsson bor numera icke officiellt i Kalmar. Utflyttningsfesten avslutade epoken. 

Lördagskvällen började med att vi stekte upp tusen kilo lök som Nils frös in, och som Bengtssonsällskapet ifrågasatte förvånansvärt mycket. 

Man får aldrig vara ifred med sin nattmat, inte ens i sitt eget hem på nattamatkalas (*host* Mac Bear Dillz Gliis)

VHS is the way to go. Det är gött att ha fått en reality check av Sofia. Jag får annars bara elaka kommentarer om min video.

Kl 19-20 lördagkväll somnade både Nils och Sofia på varsin kortsida av min fusksoffa. Socialt.
Så socialt. Tur att Wille var där så man hade någon att prata med.


/456


Kommentarer
Postat av: Ika

Ja, du Belin. Jag börjar se detta som ett problem. Jag kommer antagligen dyka upp i skolan som värsta liket första veckan.. idag gick jag upp klockan 13.00. Gaah!

2009-01-16 @ 15:47:34
URL: http://relapze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0