Nu är snön i Kalmar


Hoho. Inte ofta det är mycket snö här. Som mest snö var det för över två år sen då jag skulle springa från en uppvisning i ishallen till radion på andra sidan stan och Emilia som aldrig sänt själv (hon hade iofs Elin S som praktikant hehe). Det rådde fullt snökaos. Cykla gick inte. Springa gick inte heller... . Men igår fick vi oss ett härligt lager.

Det är så gott att pulsa. Igår tog jag några extravarv runt huset för att riktigt känna in känslan av att ploga igenom nylandad snö i mina fusk-snowjoggings. Ljuva tystnad.
Jag vill ha snökrig med någon (som är svagare än mig)!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh va mysigt! Hoppas att den ligger tills jag kommer dit på fredag för på västkusten finns ingen snö..

2009-01-06 @ 12:09:08
URL: http://malinokristina.blogg.se/
Postat av: Mici

jag hade kunnat ställa upp! alla mina stackars skridskomuskler har väl förtvinat vid det här laget...haha.

förresten var jag i gävle nyss och där var det svinkallt och snö!

2009-01-07 @ 09:16:42
URL: http://micinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0