Norrliden, vårt Mekka.

Norrliden är en av de mest avlägsna stadsdelarna i Kalmar. Under mina tre år har jag inte besökt orådet ofta... men nu har jag varit där 4 gånger på 20 timmar. Vi har en liten experimentvecka i skolan där vi tillsammans med tio FOJOkursare (FOrtbildning av JOurnalister) ska producera en tidning, en hemsida, ett radioprogram coh ett TVprogram på tre dagar. Och vi bestämde oss för att vinkla alla grejer på Norrliden! hahha! Klockrent, de har aldrig varit så exponerade.

Lite bilder jag och Jaqueline tog igårkväll i just... Norrliden


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag snor de här bilderna till min blogg med, hoppas du inte har något emot att du inte längra har "exclusivt material" på din blogg=)

2009-02-13 @ 13:24:57
URL: http://jaquelinejaqueline.blogg.se/
Postat av: DrFanny

Hejsan! Kika in till mig och leta efter inlägget med rubriken "<< utmaning >>". Du har blivit utmanad. Läs mer i inlägget!

2009-02-14 @ 03:46:04
URL: http://drfanny.blogg.se/
Postat av: Linn

Det är alltså så det ser ut där uppe...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0