And it burns burns burns.. like the ring of fire

I min strumplåda ligger nu bara en socka kvar... en raggsocka. Tvättid är bokad men vad ska jag ha imorgon på träningen? Kanske hinna till Maxi och handla in ett par tigersockar.
Sitter och gör ett pass och ska bränna ut (därav titeln) en cd. Alltid kul att se vad kunderna tycker om min blandning. Lite Slagsmålsklubben, lite reggae, lite heavy, lite bollywood, lite Borat, lite Trans Siberian Orchestra, lite The Kooks..
Och nån rysk låt då och då. Fantastiskt.


Och för första gången på mina pass: Lady Madonna

Kommentarer
Postat av: Anonym

f´låt, inte meningen att provocera=( =)

ju mer man får kämpa för något ju gladare blir man sen. Det är ju allti nått?!



=)

2008-10-20 @ 13:53:02
URL: http://jaquelinejaqueline.blogg.se/
Postat av: P

Du måste ha Treadmill med på ett pass! Det passar väl bra, hö hö..

2008-11-06 @ 23:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0