Insomnia

Den uppmärksamme har kanske märkt att de flesta av mina inlägg sen sommaren och framåt har publicerats nån gång mellan 01 och 05 på natten (förutom de föredömliga två senaste inläggen). Orsaken är mycket enkel: Mitt dygn är helt ute och cyklar.

Rätt jobbigt faktiskt, det där att inte sova. Känner att det börjar bli tungt att gå upp tidigt. Därför har jag börjat arbeta mig tillbaka till en normal dygnsrytm! Jag har avancerat min insomning från 04 till 03, till 02 och tillsist 01. Alltså är det dags att sova nu. Helgen kanske kommer ställa till det... nejdå!


Kommentarer
Postat av: Mici

Heeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaadddddeeeeeeeeeeeeerrrrrrrr hitåt tack.

2008-11-02 @ 09:28:46
URL: http://micinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0