Workwork

Här sitter jag igen då. Klockan börjar bli sen. Jag sitter med en text om Äventyrsbadets badvakt. Det går inte så snabbt för jag gör fem andra saker samtidigt såklart, det blir så när man inte har nån tidspress än. Men den är klar nu skulle jag tro. Bara kronan på verket kvar: Rubriken. Ja, det är inget vi älskar. Ni ser ju bara på min bloggrubrik idag. Inte så inbjudande eller?

Sitter och lyssnar på musik i mina nyanländna datorhögtalare! Hurra! Inget mer burkigt ljud. Valle står och fluktar efter Emilias borste som jag räddat ur hans klor.
Idag lyssnade jag för första gången på SHORE på FM. Haha, så kul! På torsdag 20-21 blir det första sändningen för oss den här terminen. Oxhagenkikkers först ut... med halva styrkan då resten är på praktik. Jag och Tomas ska förbereda ett inslag imorgon som kommer visa Kalmarborna vad världsklass är.

image545

Det flyger alltid massa fåglar utanför mitt fönster har lagt märke till. Jättemånga är dom.

image546

Nu blir det utloggning, trött! Men Edinas förskräckta meddelanden på msn var väl värt att vara uppe sent för. Såså, hej me er.
Lyssna nu på torsdag kl 20.00! www.shore.hik.se om du inte får in kalmars närradio:)

Kommentarer
Postat av: anja

fina bilder :)

2008-02-03 @ 18:51:32
URL: http://anjavanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0