Värst va alla flyttar

Nu börjar folk röra på sig...
Sofia och Jens ska precis flytta (fråga mig inte vart, jag är dålig på stockholm)
I torsdags var jag hos Ny som flyttat till Kortedala med pojkvännen.
Senare till Claudine med Sanna, Maja och Anna till hennes nya lägenhet för allmänt tjöt.
Igår lekte jag med Linnea o co hos Fanny (inte Dr) som ioch för sig inte flyttat men nu bor i deras "nya" källare (svårt att förklara, men det är en drömvåning).
Idag flyttar Maja till Stockholm för att plugga i 5½ år
Tez har hastig och lustigt flyttat ihop med pojkvännen
Om en timme ska jag till Sara som just flyttat hit till Frölunda
Ikväll blir det träff med Jessica som ska flytta till Borås av alla städer
Och de flesta som pluggar i andra städer har redan åkt tillbaka. På måndag tar jag mig tillbaka till Kalmar. Kommer aldrig att få ihop en uppsats om jag stannar här, för nu efter jul har alla all tid i världen att leka.


Igår innan jag begav mig till Fanny var jag och pappa på observatoriet i Slottskogen! Kollade på Mars och strosade i deras mysiga lokal. mmm

Kommentarer
Postat av: Axel

Borås av alla städer. Va fan ;)

2008-01-07 @ 00:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0