Månéén

Det har vart klart väder och (i princip) fullmåne tre nätter i rad nu. I en korsning på väg hem till mig ser man en jättestor del av himmlen. Här skulle jag kunna skriva rad efter rad och flippa ut helt men jag lämnar det helt enkelt med: Ni som fattar, ni fattar!

Sitter i skolan och slänger ihop ett kort inlägg som paus i min datorfyllda dag. Digital publicering har kört igång, men jag tror inte det blir överdrivet mycket framför datorerna. Synd. Ska vi skriva tre veckor av fem när kursen är en mediaproduktionskurs? B-sviken igen.
Hur tänkte dom nu? Jag vill ha produktion! Produktion säger jag!

Får underhålla mig med annat. Har hjälpt Tomas med redigeringen av KHR-dokumentären. Behöver pilla och repetera inför praktiken så det är bara bra! Han drog just så nu ska jag leka sönder hela filmen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det här skulle gamlamormor läst.
Kommer du ihåg hennes reaktion på ditt "månintresse"?
Gulle dig!

2008-01-25 @ 15:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0