CLU flaggor

Efter tre långa dagar i bibilioteket har jag funnit min rutin: Sitter jag så länge jag kan i biblioteket och är nöjd med mitt arbete (alltså inte ligger sämre till än dagen innan, jag och Elin ringer och peppar varandra mest hela tiden) så får jag leka på kvällen. Alternativt sova.
Igår blev det TVspel med Tåmas & Slinka. Idag blev det flagg-pysselkväll här hemma med Nils (nålarn), Harald (sömmerskarn) och Ville (anektdotarn) inför CLsöndag. Två timmar, två megaflaggor och 6 mindre flaggor senare var vi klara. Äntligen fick min minisymaskin komma i arbete även om den inte pallade mer än några meter. Vi provflaggade lite ute på balkongen, det såg ut som att vi skulle ut till krig eller nåt. Den här modellen har vi arbetat efter. Tänk bilden fast i blått:

image525

Härligt.
Ska prova att somna innan tolv idag så kanske jag hinner till biblioteket innan Kalle och Robin... det kommer aldrig ske... Men man kan ju ha mål här i livet! Och det har jag! Imorgon ska jag ha skrivit klart resultatdelen på min vetenskapliga rapport!
/391

Kommentarer
Postat av: anja

Har man inga mål vad ska man då sträva efter? Kram!

2008-01-12 @ 15:39:37
URL: http://anjavanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0