Stickande i ögat

Klick sa det och så stängde varenda växel i landet.
"Våra telefontider är mellan 8 och 16. Välkommen åter" Sverige är öppet vardagar 8-16. Man kan inte beskylla dom för att inte vara punktliga i allafall... Inte en sekund av deras fredag gick till spillo. Så det blev tvärstopp i personresearchen och nöjda gick vi hem för att planera kvällen.

Igår drog ännu en timme av OxhagenKikkers iväg med kunskaperrr. Vi provade på hur man blir en Emo och fick en inför-koll på Poor Favours release i Gbg. Glamour minsann!
Fick reda på att denna veckans sändningar ska in till Granskningsnämnden. Yessssss!

Solen stickande i ögat har vi haft några dagar. Även om jag tycker det är hur gött som helst så kan jag ändå inte hålla mig borta från tanken att:
DET SKA INTE VA SÅ! Det ska va tre meter snö och en förfrusen tå vid det här laget! Och vad får jag? Klarblå himmel i februari och tre månaders regn i sommar!

/revben någon?

Kommentarer
Postat av: anja

hahaaaa, vi håller också på med personreserch i skolan och en vän som ringde skattemyndigheten 16.08 var inte glad kan jag lova! hahaa. men sånt är livet. man får uppta arbetet på måndag klockan åtta igen.

2008-02-16 @ 11:42:46
URL: http://anjavanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0