Julens....

... bästa min:
Sofias när Siv snodde tomten från henne på julklappsleken

... jullåt
"Vilken är den sanne ärornas konung? Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilken?
VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILKEN?"
(Sjunges i hög stämma och i marchtakt)

... träningsvärk

Efter att jag och Sofia övade lyft på Hedens isbana

... mellandagsrea
Media-Markt! En julklapp i form av en (billig) videokamera blev det till mig! Hurra!

... varmaste firande
Joleby och Anastasias jul i Paraguay där de skriver sin C-uppsats.

Kommentarer
Postat av: Ika

Bra jobbat Elin! =) Jag har inte rört uppsatsen, men Anette ringde idag och sa att hon skickar feedback på det vi skickade in den 19 dec, så imorgon får man väl ta tag i det lite... bläääää! Men snart är det klart! Julen var fin, hoppas din var det också =) PUSS!

2008-12-29 @ 15:47:17
URL: http://relapze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0