stressigt ja

Ja, då har det börjat... stressen... och nu ska jag klaga:
Men nu är det bara roliga saker som tar nästan all min tid så det är värt det:)
Idag har jag varit produktiv minsann: Vart på föreläsning där vi bland annat pitchade för "Gunhilds lilla storband". Jag har gjort en reklamjingel och vi har nästan fått tag i Kalmarhem. Redigerat Kaktusgrejer, roddat på spexet, fixat musik till Kaktus och Rabarb, packat och bakat. Rätt nöjd, har även hunnit få besök! Den du! OCH druckit te!!! Det är inte att säga lite för att vara mig.
Eftersom jag är producent den här veckan på radion så är det jag som står för fikat, kände att jag måste stå som gott exempel så de andra känner pressen. Så jag har just bakat chokladmuffins till imorgon. Det kommer göra min dag.
Imorgon blir det mer stress med lektion och grupparbete och Kaktus och kanothajk på det. Vill inte hajka! Men nu är det försent... jaja. Kanothajk i typ 24 timmar, kommer tillbaka direkt till skolan, kollar upp hur det går för mina reportrar och programledare ;), redigerar Kaktus till mörkret faller och hoppas att det typ blir klart eller nåt, hoppas Kalmarhem är fixade annars är det mer jobb med det, sen går vi på the Break och hejjar fram Poor Favour. Och just det, jag fyller år då med, hehe. Lätt att glömma såna där dagar.
Dagen efter är det allafall lite mindre. Syjunta med Pan-Klan.
Nej, nu får jag försöka hitta något jag kan använda istället för sovsäck imorgon. JAG VILL INTE! Om det hade vart fint väder hade det ändå kunnat gå vägen, men nu ska det minsann regna och jag har inte ens regnkläder. Om det blåser med vet jag inte vad jag gör. Dåååligt. Fick ur mig lite aggresioner här då. VILL INTE!

Jaja, nu är det så. Åter till letandet. Sen kanske sova någon timme.
/En som vill slippa

Kommentarer
Postat av: Kakmonstret

Goda Muffins du bakade!!! :D

2007-05-11 @ 18:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0