Ruddalen

image512

Idag har jag och Sofia vart på Ruddalen och åkt av oss lite. Is utomhus, jag med mina gamla skridskor och Sofia som inte åkt på ett år. = Inga världsmästaråk direkt... stod lite och låtsades som ingenting, försökte att inte dra åt oss uppmärksamhet på den nästan tomma isen. Haha. Försökte att ligga lågt för att sedan snabbt göra lite piruetter och flygskär i hörnen. Åh, jag vill TRÄNA! Vill åka av mig på mina vanliga skridskor och ha en riktig träning på inomhusis! Men idag var riktigt kul! Saxa av oss fick vi i allafall och lite försök på pivot.

image513
(vad skulle Anja, Mats och Funke säga om den här beskärningen? Hehe, vi tänkte inte hänga ut oss med hela bilder... )



Igår ägde en skiljsmässa rum i min väska. Det var 1500 kr som bestämde sig för att gå ifrån Plånboken. Plånboken är i upplösningstillstånd men han repar sig nog till efter nyår. Det finns andra pengar här i världen. Julklapparna klara idag i alla fall och pepparkakorna spritsade!
Jag är KORTHÅRIG!
Nä.. inte riktigt, men en bra bit rök idag hos frisören. Det är straffet för att jag inte sköter det bra.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag tror att de skulle säga "AJ!"
Nyfiken på din nya frisyr :)
Och god jul på dig också!

2007-12-23 @ 23:45:33
URL: http://kickilinaa.blogg.se
Postat av: Mici

Ahh! Klippt dig kort? Gud vad alla härmar mig ;) Vill se! "Förtrollad" eller "Bee Movie" om ett par dagar?

2007-12-24 @ 11:17:53
URL: http://micinic.blogg.se
Postat av: Sludder

1. Vill se dig på en riktig hårdisträning. Hör bara en massa från dig om hur mycket du tränade när vi körde för fullt på isdans. Skulle ge mycker mycket för en liten mycket inofficiell uppvisning för bara nära vänner. ;)

2. Korthårig?
Skicka genast bild eller länk till nyklippt bild på dig på facebook. Detta måste synas snarast!!

3. God Jul och Gott Nytt År ;)

2007-12-25 @ 02:51:07
URL: http://sludder.blogg.se
Postat av: ElinBelin

okej, korthårig är väl att ta i, men kort för mig... jämfr med typ malins.

När vi körde för fullt på isdans? när har vi gjort det? haha, hårdträning för mig är inte världsmästarklass det heller!

2007-12-25 @ 15:22:13
Postat av: anja

Oh, jag och sofia, inte din dock, var på ruddalen idag :) hade hela bandybanan för oss själva, ett tag, när det.. regnade. haha. hoppas att du haft en bra jul! kom och titta på någon träning elin! ta med skridskorna, man vet aldrig! PUSS

2007-12-25 @ 18:17:28
URL: http://anjavanja.blogg.se
Postat av: sofia

håller med anja. bare o komme...o skrillorna ska med !! pooss

2007-12-25 @ 18:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0