Första december på Tjörn

Åh, dags att öppna första luckan! Kolla på julkalendern... nä den missar jag nog iår igen. Gjorde ett försök att se förra årets nån gång med Elin och Malin... Nä, iår blir det ett avnitt av Sunes Jul varje dag!

Sitter hemma i Göteborg och bloggar lite i min ensamhet. Mamma och pappa är bortresta i helgen så jag är såklart ensam när jag väl kommer hit. Haha. Väntar på att miss J. Edin ska ringa så ska vi ses.
Har vart i Rönnäng 8-17 idag, wohoo! Lagom seg blir man av att dömma eller? Det är som en enda lång tenta, så koncentrerad är man. Fast med ismaskinspauser:) En dag kvar, men en kortare. Lalala, och spännande.

Nudlar nu.
Finmat när man är hemma och allt, haha.
Men det är sant, mina nudlar i Kalmar är slut!
Nu ringde Jessica, ut och lala.

/382

Kommentarer
Postat av: Mici

Hej gumman. du kanske märkte att jag inte dök upp på tjörn? jag var tvungen att skriva klart min uppsats så allt körde ihop sig...ledsen för det! jag ringer dig i veckan, känner mig ouppdaterad! tezzan hälsade till dig förresten, hon skämdes lite över att du inte visste nåt om henne och chris, haha...puss!

2007-12-03 @ 14:37:41
URL: http://micinic.blogg.se
Postat av: elin

haha, jo jag märkte det! satt på podiet och tittade efter dig, men inget krull där inte.
haha, får ta och ringa tezzan nån dag för uppdatering...

2007-12-03 @ 21:19:58
Postat av: anja

har du tråkigt i frölunda är det bara att höra av sig :) är jag inte och tränar eller i skolan är det stor chans att jag är hemme vettu! puss

2007-12-05 @ 12:32:45
URL: http://anjavanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0