Fixarnatt

Vissa har haft framförhållning innan de åker
Andra får stanna uppe natten innan
och äta upp allt som inte går att spara ur kylskåpet.
Jag är en av de andra
Det är dagen innan man åker iväg på ett längre lov som det exprimenteras mest med maten..
Vem hade trott att mos blandat med creme fraiche skulle smaka rätt ok?
Inte jag i alla fall.

Så sitter man här ensam och övergiven av de sista msnarna.
Didem gav upp sist.
Valle är här i alla fall. Han är trogen till slutet.
Måste packa klart nu... och fixa lite tvätt? Paper 1 nästan klart, behöver bara lite referenser med, sen är jag i hamn.

Om fyra timmar går tåget hem till Göteborg! Woha! Jul jul strålande jul.
Hej då Kalmar och alla som är kvar (i runda slängar 5 pers)

Kommentarer
Postat av: anja

hej, är det verkligen värt att sitta uppe til fem och äta för att man inte vill kasta maten? om det blir snö får vi allt ta en promenad runt tippen medan du är i gbg. om det inte blir snö med förstås. och om du har tid :) kan tänka mig att du med stor bekantskapskrets har många at besöka när du är i hemstaden. vi hörs väl om inte annat. Puss!

2007-12-20 @ 17:48:44
URL: http://anjavanja.blogg.se
Postat av: Elin

klart vi hinner me prölle.
Haha, klart att man kan kasta maten men det var så himla mycket och jag packade ju ändå samtidigt:)

2007-12-21 @ 13:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0