Det stora avslöjandet

Jag vet vad COG betyder. Mahaha!
De va la inte så farligt som ni målat upp det gubbar!

Inte bara en, utan två personer skvallrade under lördagskvällens gång.
De skyldiga får erkänna själva när de är redo. My lips are sealed.
Mycket nöjd gled jag omkring.
Lämnade en lapp med betydelsen på Nils kylskåp för några dagar sen och skulle vänta på reaktionen till skolan dagen efter... kunde dock inte hålla mig utan bad honom titta på lappen på msn. Hohoooooo!


Annat i lördags:
Avslutningskalas på Palace
Till Stulken aka sova 4 pers i en 90säng vilket vi fick ge upp rätt fort

Gick på innebandy med CL Ultra och Kalmars bästa hejjarklack på dagen.

"Målvakten har haaandskar"
"7 mål gör Nilsson, ur många mål gör ni? För lika bra som Nilsson det kan ni aldrig bli"
Speaker: "Kalleeeee......" Klack: "FORSEEELL"
"Let´s go fucking mental!"
"Alla som inte dansar är Huskvarna"
"ISTANBUL!" "CONSTANTINOPEL"

Kommentarer
Postat av: En som håller tyst

COG är väl inte så farligt, nej. Men det roliga med det hela var att du inte visste om betydelsen.
Riktigt dåligt att avslöja det och jag har mina misstankar om vilka det är.
-Dåligt-

2007-12-18 @ 23:36:27
Postat av: Chockad

Detta är ett värre avslöjande än när det upptäcktes sovjetiska ubåtar i Stockholms skärgård.

2007-12-18 @ 23:53:27
Postat av: ElinBelin

Klart att det roliga var att jag inte visste om det. Men desto roligare då för mig att jag nu vet om det och att det istället är jag som har en hemlis.

2007-12-19 @ 00:36:54
Postat av: Kristina

Härlig känsla när det plötsligt är man själv som har makten och hemligheten :P
Och jag får nog ta och skaffa större säng om det där ska göras om, men på efterfest är ni alla fall alltid välkomna! :)

2007-12-19 @ 12:47:52
URL: http://kickilinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0