Way out west imorgon

Ah, snart är det dags, jag och Ny satt i Slottskogen igår och såg lite förberedelser, det ser riktigt bra ut! Det här kommer bli så bra så bra.

Något annat som häder imorgon är att mamma börjar skolan för första gången på längelänge! Ett år ska hon läsa hotell. Hela sommaren har hon övat på engelska genom att titta på Desperate Housewives utan svensk text, läst engelska kittyböcker osv. Det kommer att gå så bra så, alla som kan säga schema och närma sig på engelska klarar sig i vida världen.

För övrigt är det intressant med det där att gå i sömnen. Igår till exempel vaknade  jag och undrade vart mina tavlor hade försvunnit från väggen och hittade dem i lådan jag har under sängen. Det är så roligt att höra vad andra håller på med för tokigheter på natten men men kan ju undra vad man själv gör, alla har ju inte vittnen som kan berätta om ens bravader på morgonen. Linnéa till exempel tappade ju bort sin mobil i flera dagar för att hon råkat tappa den bakom sängen en natt.

Kommentarer
Postat av: anja

hoppas hoppas för din skull att du såg manu chao, annars blir jag arg på dig! själv satt jag utanför men hörde mest muller :( Fan för att det ska vara så dyrt!!!

2007-08-11 @ 12:02:15
URL: http://anjavanja.blogg.se
Postat av: anja

hej igen! kan tipsa om platespotting.com! hemsida för dig och mig mfl! :)

2007-08-15 @ 00:46:58
URL: http://anjavanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0