Getingbiten

Jaha. För en timme sen var vi äntligen klara med precis allting. Andra lagret färg var på, tejpen borta, kanterna tvättade, penslarna rena och golvet sopat. Jag bytte om och skulle äntligen få luta mig tillbaka mot kuddaran och känner direkt en otrolig smärta i ryggen. Springer upp och försöker kväva skriket i natten. Hör att det börjar surra från kudden och ser den gigantiska geting, som vi upptäckt när vi målade, hasa sig ner från sängkanten... döende. Denne geting var den största vi någonsin sett. Lika stor som ett hus enligt Emilia, haha. AJ! Det blev ingen sömn alltså. Inte än. Nu har allafall svullnaden slutat bli större. Måste bara beklaga mg för jag har liksom inget annat att göra medan jag väntar på att jag kan lägga mig på bettet.

Kommentarer
Postat av: Mici

Nääääeee stackars elin!! gråter en skvätt för din skull! puss

2007-08-30 @ 22:36:27
URL: http://micinic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0