Tufft ju


Jag klarade tentan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fortfarande i extas även om det nu är tre dagar sen jag fick beskedet, skumt! Oerhört gött då omtentan skulle vara dagen efter min födelsedag! OUH!

Det luktar solarium ute! Strålning eller? Hoho, jag kommer bli röd i vår! Jag blir aldrig brun i ansiktet längre... bara på armarna. Det kallar jag ful bränna... jag blir brun överallt utom i ansiktet typ, haha. Men men får kanske ta till brun-utan-sol i värsta fall.
Intressant inlägg...

Missade Taco-ätartävlingen igår, men enligt vittnen var det mycket sevärt. Får väl hoppas att någon är så dum att arrangera det igen så jag har en chans att bevittna detta sjuka skådespel.


Jag avslutar med min officiella ursäkt till Mackan; FÖRLÅT! Från och med nu skall jag aldrig mer skriva ordet Marcus när jag syftar på dig. Hoppas du godtar ursäkten och kan vara min vän igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0