Slutspurt

Nu har spurten börjat lite smått... tenta om precis en vecka. Vi har skrivit klart allt inom kursen så nu är det bara läsandet kvar.
Kursen har vart vääääldigt seg och tråkig, men måste säga att jag är nöjd med kunskaperna jag fått. Inte för att jag skulle vilja arbeta med att skriva om åtal eller myndigheternas post, men nu kan jag i alla fall förstå det. Kommer kanske till och med sakna att läsa åtals- och domslutspapper om snattande från hallowenbarn, 70-åriga gubbar som lägger stenar framför bilar, tafsande på kyrkogårdar, slagsmål på klubbar, mord i oxhagen... you name it!

JAG HAR FÅTT TILLBAKA MITT MOBILNUMMER! Fick ett nytt kort skickat till mig som jag satte i en begagnad mobil (tackar!). Så nu kan jag ringa er igen och ni kan ringa mig! GÖRT!

Var på kalas igår hos Linnéa, äkta barnkalas med ballonger, fiskedamm och glasstårta. Då lever man livet! Kul att umgås med lite folk man inte umgås med så ofta heller! Ball, får breda ut sig i klassen lite :)
Ika har lite bilder på sin blogg.



Valle tittade på soluppgången, onsdags morse

Kommentarer
Postat av: Sluddrarn

Kommunreporter Elin, låter inte fel det. Tror din framtid ligger där någonstanns! Är du med på en egen diarie-runda nästa vecka? Sjukt ball att gå diare-runda! woohio!

2007-04-20 @ 18:36:56
URL: http://sludder.blogg.se/
Postat av: anja

slutspörten är inne och nu är det heller inte långt kvar till sommaren! Den Efterlängtade Jävla Underbara SOMMAREN! Det är inte långt kvar till alla festivaler som kommer att besökas av elin heller inte långt kvar till höst och vinter, Fyfan. KRAMAR!

2007-04-20 @ 23:13:02
URL: http://anjavanja.blogg.se
Postat av: Ika

Ika har bilder.. Hehe.. ;) Så snygga på oss när vi fiskar i fiskdammen och när du ser ut som en bitchig snorunge och viskar vidare fel sak.. HAHA :D Puss puss

2007-04-22 @ 00:44:41
URL: http://relapze.blogg.se
Postat av: Emanuel

Tack för dom snälla vibbarna, knäet är redan bättre ;) Hårdspurt mot tentan och tentafesten!

2007-04-24 @ 00:07:46
URL: http://tanno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0